Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

torsdag 9. august 2012

Torsdag!

Hallo!

Idag har eg endeli fått alt i boks til me skal i bryllup på lørdag. Fekk handla meg ein fin bolero idag på b.young, så nå kan lørdagen bare komma :) Glede meg masse! Ellers har me ikkje gjort på så masse idag.. Eg og Linnea var ein tur hos mamma\bestemor og onkel Kenneth, og så har me hatt besøk av svigermor.kjekt :)

Eg er forhandlar i Casa interiør, som nesten er farligt! :) jaffal når det har vore 50% på nesten heile katalogen! så idag fekk eg endå ein pakke i posten. Det eg fekk idag var..:

Denna søte jumbo koppen. har fleire fra før:)



Og eggeglass i samme serien


Kjempesøte hylla, som eg har hengt opp i loftståvo


Og ein wallstickers som eg har hengt på døro til badet på loftet.


Har og fått hengt opp ei hylla på soverommet våras, og har bare sett noko random pynt på.



Thomas er vekke ikveld, så då blir de tv kos på meg :)

snakkes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar