Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

onsdag 29. august 2012

Haugesunds tur

God Kveld!

Idag har me vore i haugesund ein tur. Linnea trång litt kler, så hu fekk seg nåken bokser, genserar, fleesekler til høsten, hua, sokkar og sko. Så nå håpe eg det holde ei lita stund... hu vokse jo så fort! Idag såg eg at tann nr 2 begynne å komma og! :) Me var først litt på Amanda senteret og kjøpte skjorta til Thomas og stavmiksar så eg kan begynna å laga middagar til Linnea sjøl. Etter det var me nere i gågato å såg. Eg måtte jo selvfølgeli innom på Kids Room, og det er så utrulig masse fint der og kom ut me desse knaggane til Linnea sitt rom, som er fra JaBaDaBaDo.




Så var me å åt på ein italiensk resturang på kaien så heite Il Forna, der me kjøpte ein fantastisk god pizza. Fant ut at der skal me lett tilbake!




Gode å mette trilla me opp på Markede, der eg måtte innom på Søstrene Grene! og kom selvfølgeli ut med noko der og..


Nåken skåler å skjeer til Linnea

Nå blir det tv kos her i huset.

I måro blir det ein tur til frisøren, og så tenkte eg at eg skal bake cupcakes :) Mmm

snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar