Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

mandag 20. august 2012

Ny data!

God kveld!

Nå sitte eg framfor tv å ser filmen vegas, og har kost med med is.  Har vore ein avslappande dag idag, der eg å Linnea bare har kost oss heima. Hu har nå lert seg å snu seg fram å tebake på mage å rygg, så hu har trilla fram å tebake heile dagen :)  Me har og hatt et lite besøk av mamma\bestemor idag. Linnea smilte fra øyra te øyra når hu kom inn i ståvo. Åsså har søstero mi Linn vore på besøk. Allti kjekt me litt besøk når de bare e oss 2 heima.

                                        Is me non-stop å peanøtter!


                           Linnea å pusen kose seg på terassen.


I går va de ein nydelige dag, å kjempevarmt. Etter thomas var fore på jobb, trilla Linnea å eg ner te mamma, pappa, Linn og Kenneth for å eta middag å kløppa Kenneth. Å der sto de pinnakjøtt på menyen! Det er noko av det besta eg får. Etterpå trilla me heim igjen... å det var så vamt å gå opp alle bakkane at eg var heilt ødelagt når eg kom heim, å hadde lyst å bare straka ut på golve. hehe

åsså har eg foressten ENDELI kjøpt meg ny data. eg har hatt ein rosa mini-pc, men den begynte å tulla seg te nesten me ein gong eg fekk den. så har me bare brukt iPaden, men e greit me ein data me kan legga inn bilder på, å ikkje minst at me endeli har cd-rom. kjempe fornøyd me kjøpet!



:)

                                    Det fina veret der var i går..

                         Et lite fuglahus eg har pynta plommetreet med

Nå er det snart kvelden her i huset :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar