Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

tirsdag 21. august 2012

Linnea 6 mnd!

hei!

Idag våkna eg kl 9, og var nesten litt sjokkert øve at det var heilt stille i huset. Linnea pleie å våkna i 8 tio. Måtte inn å sjå om alt var ok, å då låg hu å koste me bamsen sin og smilte stort! Ingenting er bedre enn å vokna opp å sjå et stort smil på prinsesso våras :) <3

Me hadde time til fysioterapeuten idag og, så då trilla me ner te sentrum:)det er masse nedover bakkar, så eg  brukte ca 1\2 time.. Men eg orka ikkje å gå opp alle bakkane igjen når me sko heim, så då fekk eg Thomas til å henta oss! ( late...ja!! ) Alt gjekk fint hos fysioterapeuten, så då slapp me å komma igjen :)

Linnea e blitt heile 6 mnd idag, så då fant eg og Guro ut at me sko "feira" detta litt! åsså skal Guro reisa til Slovakia for å gå på skule, så då måtte me jo sei hade te hu og. Eg kjøpte meg jo mini-cupcake jern, så eg fekk prøvd de idag! å her er resultatet...



                               Kvite pyntekuler fra Wilton

                                      I frostingen brukte eg nøttesjoko

                                   og så har eg kjøpte nye håndkler til badet nere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar