Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

onsdag 24. oktober 2012

CUPCAKE KURS
 
Etter jobb idag reiste eg og Renate til haugesund for å ver med på eit cupcake kurs med passion4vintage- Ingrid Marie Widvey. Det var kjempekjekt! Der fekk me læra ulike måtar å pynta cupcake på med krem, korleis me kan pynta med sukkerpasta og med figurar av marsipan. Me fekk og mange gode tips til oppbevaring av cupcakes, krem og diverse.
 












 
Og litt nytt til bake samlingen min..
 
Mintgrønn og lilla farge

 
Glitter til å ha på marsipan pynt
 
Gule pynteperler
 
Grønne former
 
Sprøytepose til topping
 
Og ein ny tip
 
 
Så nå må de blir baking ein dag der eg får prøva ut tingo eg har lært :)
 
Eg er blitt så hoven i halsen, så trur eg får hoppa til køys å sjå om eg blir bedre i morgen.
God Natt <3

4 kommentarer:

  1. Såg kjekt ut ! :) Kor di holde sånne kurs? Og kosta de masse? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Var veldig kjekt:) viss du følge me på bloggen til passion4vintage så trur eg hu pleie å skriva viss de e kurs, eller så kan dy senda hu ein Mail;) eg betalte 750 kr, og kurse varte i 3 timar;)

      Slett
  2. Nei, den bloggen har eg ikkje hørt om :O Men har du ein link? :D De va kje dyrt! Måtte du ha med deg noe selv, eller hadde di de du trengte der ute?;D

    SvarSlett
    Svar
    1. Såg hu hadde skreve på Facebook idag at hu lurte på nytt kurs:) lik widveys cupcakes;) nettsida er www.passion4vintage.no ;) måtte ha me forkle å kakeboks;)

      Slett