Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

onsdag 8. august 2012

God måren


God måren!

Eg og Linnea e tidlige oppe idag, litt deiligt det og. Får så masse meir utav dagen då. Så nå sitte Linnea å vippestolen sin å kose seg me lekene sine, mens eg ete frokost å vindushoppe på nett. Har funne ein kjempesøte taklanpe som eg har lyst å bestilla til prinsesserommet.



I går reiste Thomas, Linnea å meg til Haugesund. Eg mangla veska og bolero til me skal i bryllup i helga, men kom heim uten bolero. Men fant masse annet fint til meg å Linnea! Kler <3 Er jo så utrulig kjekt å handla babykler, det er så masse fint. og så er det litt kjekt at hu vokse så fort utav det og, for då kan eg kjøpa nytt :)




Og så fant eg disse fine magazine-boksane på Nille. Har sett på sånne på nettet lenge, men dei har vore så dyre.. Å nå kosta dei bare 79 kr på Nille! Ingenting er bedre!!



Eg og Thomas satt å kjikka på netthandelen, og jammn meg enda me opp me noko! Eg fekk eit rosa mini-cupcakes jern, å Thomas fekk BOBLEBAD! :) Så nå må me bare laga te ein platting å vegger ute i hagen, så får me boblebadet om ca 1 veka :) Me har ein halvstor grusplass på sio av huset, som me har vore usikre på ka me ska ha der.. så nå får me jaffal brukt opp litt av plassen :) Resten av plassen skal de stå lekehytta på når Linnea blir så stor at hu kan leka i den , og kanskje sandkasse\reilestativ!  Det er bare eit rundt med plass til 4 personar, men det er akkurat nok for oss, så kjøpe me oss eit skikkelig seinare ein gong. Thomas har alltid ønska seg eit stort boblebad, med lys.. så det blir de nok ein elle annen gong :) Men nå går me bare å vente på detta me har fått oss, ska bli hærligt!

Men når får eg begynna på husvasken, så dagen kan brukast te andre kjekke ting! Ha ein fin dag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar