Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

søndag 5. august 2012

Lørdag!

Heihei!

I natt te i går hadde me overnattingsbesøk av litlebroren min Kenneth. Det er alltid lika kjekt :) Me måtte jo ha noko å finna på i går , så då tok me turen til Etne marknaden. Kenneth tok masse karusellar, og fekk tilogmed Thomas med seg inn i morrohuset! Eg lika meg best nere på trygg bakke. Me var gjennom alle standane endå ein gong, å fekk nå kjøpt litt forskjellig. Thomas har så lyst på boblebad, at han har gått å sikla på utstillingane i 2 dagar. Blir sikkert ikkje så veldi mange år før me har et i hagen. Heilt greit for meg! :)
Etter maange timar var det på tide å venda heim. Kjenner det godt i beina etter å ha trakka ein heil dag. Godt å komma heima då.

Det eina eg kom heim meg var et par høge lysastakar! Meget fornøyd


Mens nesten alle i bygdo var ute på marknads-fest, lagte eg å Thomas oss god kvelds å koste oss forann tv! :) Det som var på menyen då var kylling

Kyllingfilet med ost inni, og spekeskinka rundt


                                   Kvitløksbaguettar


 salat å heimalaga dressing

Og ris! Mmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar