Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

tirsdag 14. august 2012

Flotte dagar!

Hei!

For ei flotte helg det har vore. På lørdag var me i bryllup til eit vennepar av oss, Renate & Torbjørn! Fantastisk dag, me et nydeli brudapar, sol, god mat å godt lag. Et kjempeflott bryllup :) Mens me var i bryllup har Linnea vore hos bestemor å bestefaren sin, og eg trur hu har storkost seg :) Men va veldi godt å få hu heim igjen på søndag! :)


På søndag blei de middag på campingen ilag me Thomas, Linnea, mamma, pappa og Kenneth. Og bare avslapping på sofaen resten av dagen. Ganske hærligt de og.. jaffal etter å festa til langt på mårningen :)


I går begynte Thomas på jobb igjen, etter 3 superkjekke ferie veker. Han kjører langtransport, så han er ikkje heima kvar dag.. ganske kjedeli igrunn :/  Men etter han var fore på jobb, var eg å Linnea ute resten av dagen, i det fantastiska veret :)






Idag har eg vore te fysioterapeuten me Linnea, for hu har vore litt stiv i nakken. Men nå er alt bra!
Etter det var de litt ærend på senteret, etterfulgt av ein trilletur:) Deiligt..! men guuu så varmt de va!
Resten av dagen har gått i rydding, kos å bading av Linnea, middagslaging å klesvask:) Nå er det litt tv-tid, før eg ska legga meg. Opp tidli i måro, for då ska Linnea på 6mnd kontroll på helsestasjonen :)


Eg har og pynta litt på badet idag



Har og fått mini cupcake jerne mitt, så nå glede eg meg te å laga cupcakes :)



Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar