Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

lørdag 18. august 2012

Rosa

Heihei!

Nå er eg ferdig med rommet til Linnea ( nesten jaffal ). møblene er på plass, så mangler bare pynt, og litt til veggene.

Nå har eg bladd gjennom kids paradise si nettsia, og det er så utrulig masse fint der. Kunne tenkt meg alt.  Men her er litt som eg falt litt sånn ekstra for. ( siden eg er veldig glad i rosa, er det selvfølgeli et rosa jenterom ).

                                 Hjerte veggdekor



                                         Søt lito hylla

                            Søte bokstavar




                                        Taklampe
                          Og bordlampe i samme stil
 og tilslutt ein søt rosa oppbevarings-kasse

1 kommentar: