Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

torsdag 2. august 2012

IKEA tur

Hei!

På mandag kl 9 reiste eg, Thomas, Linnea og søskenbarno mine Iselin og Sondre te stavanger. Der va me på besøk til tanten, onkelen min, og søskenbarno mine Simen og Malie. Malie er faktisk bare 2 veker yngre enn Linnea :) Er ikkje så ofta me er på besøk hos dei siden dei bur i stavanger, så då må me nytta sjangsen når me er der. Men grunnen til at me reiste til stavanger var for å fera på IKEA. Eg elske ikea!  Det blei jo selfølgeli litt kjøp, men dei hadde ikkje alt eg hadde bestemt meg for å kjøpa, så blei litt andre ting og. Her kommer noko av det eg kjøpte...


Eg skulle ha lyse blå håndkler, men det var ikkje. Blei kvite istedenfor!

Skap til badet.



                                  Hyller



                                Stol til Linnea sitt rom

                          Kommode


Og ein oppbevaringsbenk til Linnea sitt rom med rosa boksar.

Me var og ein tur på kvadrat for å få i oss litt mat, og det blei selvfølgeli litt handling der og :p

Det blei litt kler på vero moda, og litt ting til badet på Lucky Duck!





                           Glass til å ha tannkostar i

Og eit håndkle.. Angre meg ihjel på at eg ikkje kjøpte fleire! Nydelige farge på det.


Etter det var det å sett nasen mot Etne igjen. Var ikkje heima igjen før kl 8 på kvelden, så då va endå ein dag forsvunne! Men det var ein veldig kjekk tur :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar