Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

lørdag 25. august 2012

helg!

God måren! :)

Då var de helg, å me har fått Thomas heim! Han har friveka denna veka så komme nå, å de glede eg å Linnea oss til.  Idag skal me bare slappe av å nyta dagen, før me skal ut i Haugesund å eta ikveld, ilag med Renate og Torbjørn. Gleder meg skikkelig, siden det ikkje er så ofta me er utav huse på kveldane lengre. Då skal tante Linn og "onkel" Thomas passa på Linnea. ( ja, søster mi har og ein type så heite Thomas ) :)

I går hadde eg og Linnea bare ein kosedag. Fekk vaska litt hus så de var gjort til helgo, me hadde besøk av farmor til Linnea, og bestemor å tante Linn. Så var me og nede på butikken -Søstrene Lye, og eg kom selvfølgeli heim med noko denna gongen og :)






Linne har ei tann så er på vei ut, som og sikkert gjere litt vondt... For hu vil ikkje såva på kveldane! Møkje kjekkare å sitta på fange te mammaen å kosa, så siden det var helg fekk hu lov til det i går då :)  Hærligt me litt kosetid :)



Tenkte eg snart skulle ned på Princess å kjøpa gardinstang til Linnea sitt rom, så eg får hengt opp gardiner. Og då skal det endeli komma litt bilder av prinsesserommet! :)

Ha ei fin helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar