Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

lørdag 20. oktober 2012

VIMPELREKKE
 
Då var eg endelig ferdig med vimpelrekka som skal henge på Linnea sitt rom. Fargane eg har brukt er kvitt, lyserosa og mørkerosa. Hekling er faktisk ganske kjekt, å eg er allerede begynt på neste prosjekt... Korger! :) Eg er snart ferdig med første korg, så kan snart visa resultatet.
 


 
Nå må eg bare få hengt det opp på rommet hennas!

3 kommentarer:

  1. Et lite tips til deg, gå inn på innstillinger å ta vekk at du må skive inn en kode for å kunne legge inn kommentarer(bevis på at du ikke er robot står det), det hadde jeg på min også, og det er veldig vanskelig og treffe riktig, så det var nesten ingen som fikk til å kommentere :/

    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) oj, kor finne eg det? Takk for tipset:)

      Slett