Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

torsdag 11. oktober 2012

Hytte tur!

På mandag reiste me opp til røde kors hytto ilag meg søskene + familie til Thomas. Der har me slappa av, me åt taco, spelte spel og bare kost oss.
 
På tirsdag våkna me opp til sol og litt snø, Me åt god frokost og koste oss. Eg skulle på jobb, så eg måtte reisa fra finaveret og ver inne resten av dagen. Den fine dagen snudde brått då eg satte meg i bilen og skulle kjøra. Den grinda eg måtte igjennom var fryst fast, så eg kom meg ingen vei... Kan tru eg blei stressa. Men etter masse hjelp fra min kjære, klarte me å få den opp til slutt :) Heldigvis! Etter ein lang dag på jobb var det opp til hytto igjen for å eta middag. Lasagne... Mmmm...!
 
Idag hadde eg fri, så me stod tidli opp å freste opp til hytta, og å nyta den fine dagen. Me har gått tur, grilla pølser og bare kost oss heile dagen! Nå sitte me heima i sofaen å ser tv, og hekler litt å lader opp til jobb i måro og lørdag. Eg prøve å hekla vimplar til Linnea sitt rom.. Men det er jammen ikkje enkelt når eg ikkje kan hekla ;)
 














 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar