Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

torsdag 4. oktober 2012

Fridag!

Torsdag er min faste fridag, og kva er vel bedre enn å tilbringa dagen ilag me sine kjære! :) Eg har baka sjokoladekaka, Thomas har rydda litt på vaskerommet og Linnea har lekt å kost seg heile dagen.  Eg har ikkje likt at katten våras skal ver inne når Linnea er så liten, men idag fekk han komma inn og Linnea blei heilt i 100!  Så hu har jakta på katten i heile dag. Så når hu endeli har komt seg bort til katten har han tusla vidare bort på golve, og hu har kjefta etter han og starta jakten på nytt igjen. God underholdning for meg og Thomas.
 
Ellers har me laga laks til middag, og bare slappa av og kost oss. Nå tenkte eg at eg skulle sjå litt på nettet etter julapresangar. Under 3 mnd til jul :)
 

 
 
Ny blomst i huset
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar