Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

tirsdag 16. oktober 2012

HEKLING
 
Det er blitt alt for lite blogging i det sista.. Tida går alt for fort nå når eg er begynt på jobb igjen! Men nå i desse høstkveldane har eg begynt å hekla. Utrulig koslig å sitta inne i sofakroken med masse tente lys og heklesaker. Det eg holder på å hekla er vimpelrekke til Linnea sitt rom. Litt usikker på kor lang eg skal ha den enda, får sjå kor lenge eg gidder å holde på. Fargane eg skal ha er kvitt, lyserosa og mørkerosa.
 

 
Veldig lett å lage desse vimplane, så viss dåken vil kan eg legga ut oppskrifta her på bloggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar