Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

torsdag 25. oktober 2012

TORSDAGS FRI
 
Fridagen min starta kjempeflott idag.. Linnea sov lenge og det snøa når me sto opp! Julastemningo kom med ein gong.. godt det bare er 2 mnd te jul. Eg er veldig klar for å begynne med å handle julapresangar.
 



 
Eg måtte jo ha noko å gjer på fridagen min, og siden det var så kjekt på cupcake kurset i går måtte eg jo baka idag. Så då blei de nåken vaniljecupcakes med lilla vaniljefrosting...Mmm...
 





 
Ellers har resten av dagen gått i besøk av mamma og kos me mine kjære <3
Eg måtte og prøva meg på å stryka serviett på lys... om det var så enkelt som eg har hørt at det skal ver... Og det var det :) detta er bare eit prøve lys..
 


 
Nå får eg vaska litt golver i huset.. Dagen i måro går vekk i kontroll på helsestasjonen, jobb etterfulgt av kvelds hos bessen.. og jobb på lørdag..! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar