Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

mandag 22. oktober 2012

HEKLEDILLA
 
Eg syns det er så fint med lys glass, så då hekla eg likagreit litt pynt til det eine glasset. Brukte ca 1 time på å lage det. Er så koslig å tenne masse lys på mørke høstkveldar og pynte litt ekstra.
 




 
Eg har òg hekla ei korg som eg nettopp har blitt ferdig med, og veit at eg skal hekla mange sånne. Dei kan brukast til masse. Bl.a til å ha smykker i, beauty produkter eller oppbevaring til det ein måtte ønske. Eg valgte å bruke denne til å ha blomsterpotte oppi. Og må sei eg blei ganske fornøyd med resultate!
 


 
Eg kan legge ut oppskrift viss det er ønsker om det.

13 kommentarer:

  1. Stilig! Likte godt posane du hadde hekla, og hadde rundt blomsten ;)

    SvarSlett
  2. Kjempefin pose, tar du bestilling og :)? knallstilige..

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. oi, sletta kommentaren.. Men eg skulle si at no var det lett å kommentere, det lille søte perlehjerta, er det også hjemmelaget? ser flere har de, de er så fine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hjerta er fra casa interiør:) som eg er forhandlar for. Kommer i pakkning med eit stort og eit mindre hjerta;) eg kan ta imot ein bestilling ja;)

      Slett
  5. Åhh, kan eg kjøpa de hjertene av deg og vist du er forhandlar?? jeg vil gjerne ha en sånn strikkepose i grått også :)Du skulle hatt et party ? :)

    SvarSlett
  6. De kan du:) eg tenkte eg sko bestille denna veko, så få kan eg bestille dei hjertene te deg viss du vil? Viss du vil ha party hos deg så komme eg å vise fram å tar bestillingar;) vil du ha samme str så eg har lagt på bilde?:)

    SvarSlett
  7. Ja, takk eg vil ha perlehjertene og en pose i grått sånn som din, syns den var veldig fin, kor mye vil du ha for den, glømte å spør om det :) eg kan høra litt rundt om noen er interesserte. Eg reise i nordsjøen no på torsdag i 2 veker, så må bli etter det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja:) går ein del garn til den, så 150 kr? ;) ja, du bestemme sjøl viss du vil å når du vil;) god tur til nordsjøen :)

      Slett
  8. Supert, skal høra litt rundt så gir eg deg en lyd :) bare bestill hjerter til meg, og eg vil gjerna ha en sånn pose :)

    SvarSlett
  9. De va ein veldig fin pose du hadde laga, går de an å få oppskrifto på den? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for de:) ja, den kan eg legga ut;)

      Slett