Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

torsdag 27. september 2012

           Snart helg igjen...!      

                        
Torsdag og snart helg igjen.. Og det betyr at vår kjære kjæreste\pappa komme heim ikveld :) Nå skal han ver heima i heile 12 veker i pappa-permisjon, og eg skal begynne på jobb igjen på mandag! Hjelp...
 
Så idag har eg vaska hus så me sleppe å gjer det i helgo, og kan bare kosa oss. Greit å få de gjort og. Så har eg å Linnea trilla tur i regnvèret, lekt og kost oss.
 
 
Bare et lite bilde av eit skilt Linnea fekk av sin onkel Kjetil, det var så fint <3


Eg holder og på med eit sy prosjekt.. Gardiner!  Gardinene på kjøkkenet og i ståvo har hengt oppe i snart eit år nå..ALT for lange! Så nå har eg endelig gidda å setta meg ner for å sy dei opp. Og eg har ikkje symaskin, så eg gjere alt for hånd.
 
før-bilde av gardinene

og etter-bilde
 
Nå har eg bare 2 gardiner igjen av 8 stk, og stryking... noko eg ikkje ser fram til siden gardinene er lin, og tar evigheter å stryka. Men får bare bita i det sura eple og hoppa i det.

1 kommentar: