Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

søndag 9. september 2012

Då var helgo slutt..

God kveld!
 
Linnea våkna tidlig idag (hal 8), sjefen talte å det var bare til å stå opp! Siden det ikkje var blitt skikkelig lyst ute tente me masse lys i ståvo, å eg åt ein god frokost me kakao attåt. Så har eg funne ut at me har fått masse nye kanalar på altiboxen, masse filmkanalar. Så då pakka eg og Linnea oss inn i teppe å satt og såg på biler 2. Thomas reiste på jobb igjen idag..ganske kjedeli! Men heldigvis ska han bare jobba denna veko, så har han fri ei heile veka :)
 
me har og vore i bursdag idag til søskenbarne mitt så blir 7 år! kjempe koslig :) Masse goe kaker... Mmmm!
 
Nå har eg sett litt på ellos si nettsida, og der er mange fine hus ting som eg har veldi lyst på... her kan du sjå noko av det:








Som du ser, er eg veldig glad i kvitt <3

Nå eg det snart kvelden.. lade opp til ein ny dag ilag med prinsesso <3 nyta det skikkelig nå før eg begynner på jobb igjen..!

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar