Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

fredag 7. september 2012

Fredagskvelden min..!

Go kveld!

Thomas for på kino ikveld, så då kose eg meg i sofaen me norske talenter, og den nye sjokoladen boble sjokoladen til Freia! kjempe god :) så sitte eg på nette å leite litt etter servantskap til badet, og tenkte eg kanskje skal begynne å male badet i måro.

Eg har ein favoritt duk.. kvit med blonder på. Og kvar dag når thomas er heima, og eg har duken på bordet gir eg han streng beskjed om at han IKKJE må søla på duken min! og det førsta eg gjore når han for ut dørene ikveld var å velta eit stort glass med cola over heile duken.. typisk! og i litt panikk tenkte eg at viss eg hive duken i vaskemasinen med ein gong, så blir det kanskje ikkje flekker. Sette maskinen på og sette meg godt til rette i sofaen. Etter lenge hørt eg plutselig ei voldsom hyling fra maskinen og sprang inn på vaskerommet, og trudde eg sko besvima når eg kom inn. heile vaskemaskinen var stapp full i vatn, og så var heile vasken ( ein veldig dyp vask) og full i vatn... så masse at det dryppa på benkaplat! Panikksituasjon!!! Eg klarte akkurat å redda det før det rant på golvet... FLAKS! så nå sitte eg i sofaen og er fortsatt litt sjelven :/
Eg skjønne kje koffer sånne skumle ting alltid ska skje når eg er aleina..  ( har hatt ein brannepisode og )

Så det baderomsprosjekte eg tenkte eg skulle begynne med i måro, må kanskje heller bli vaskeromsprosjekt..!

blir spennande å sjå ka så skjer, eg får begynna me planlegging!

God fredagskveld <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar