Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

onsdag 5. september 2012

høsten er på vei!

Nå er jammen meg høsten på god vei.. Regn, tåkete, vind og kaldt! Er nok ikkje lenge før eg må henta ved å fyra i ovnen. Greit å kunna ver inne når de er så surt ute.

Så idag har eg å Linnea ikkje gjort på noko. Bare kost oss inne med leking og avslapping. Er så spennande å sjå på utviklingen til Linnea,lære seg nye ting kvar dag + at det kommer tenner. Tann nr 2 er akkurat komt fram :)

Har og bestilt hotell i bergen til oss 3 om nåken veker. Tenkte me kunne ta oss 1 natt på hotell for å bare komme oss litt vekk fra bygdo og kosa oss ilag. Så då blir de shopping å kjekke ting, pluss at me skal besøka søskenbarne mitt så går på skule i bergen. Glede meg masse!

Var innom Nille i går, og eg bare elsker den butikken! dei har så utrulig masse fint der, og masse av dei samme tinga dei selge på interiørbutikkar på nettet ( bare på nille koster det fleire hunde kroner mindre )



                            brikker til å ha glass på

og ein kjøkkenkniv.. bare fordi fargen var så fin :)


Nå skal eg bla igjennom bilder for å sjå ka eg ska framkalla.. Linnea fekk ein fin `min første album` til dåpen sin, så trenge masse bilder :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar