Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

onsdag 19. september 2012

Bergen!


På mandag reiste eg med min litle familie til Bergen for å sove på hotell ei natt. Me reiste i 11 tio om mårningen fra eit skikkelig regnver til SOL i Bergen. Me sjekka inn på Thon Hotel og la ifra oss tingene våras, og gjekk for å møta søskenbarne mitt Iselin som bur i Bergen. Alltid kjekt å ver med Iselin <3 Me var på kafe og det blei selvfølgelig shopping, masse snakking og me avslutta med eit bedre måltid på Egon. Men må ikkje tru det var sol heile tida altså.. Då me skulle gå til Egon kom det ei skikkelige regnbya, og det var selvfølgelig eit stykke å gå.. Eller springa blei det til! me var gjennomvåte når me kom fram, men då var det eksta godt å komma tilbake til hotellet å ta ein varm dusj, og kosa oss me smågodt.
 
Tirsdagen måtte me tidli opp.. På parkeringsplassen kunne me bare putte på penger til kl 8 om mårningen, så då var det opp då og springa ut å putta på meir penger..Etterfulgt av hotell frokost!! MMmmm... Finnes ikkje noko bedre enn hotell frokost! <3 Etter me hadde kost oss med den var det tilbake på rommet å pakke isamen tingene våras, sjekke ut og shoppe enda litt til :) Blei ein del kler og litt pynteting til ståvo!
 
Utrulig deiligt å reise på ein mini ferie, og eg gleder meg til neste gang me skal reise vekk. Linnea er jo ein fryd å ha me seg. Hu er blid å snill heile tida :) God jenta våras <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar