Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

tirsdag 11. september 2012

regnvær`s dag

Idag våkna me opp te eit skikkelig surt ver, det regna og blåste kjempemasse. Då blei det ein innedag med bare kos :)  Thomas var heima nåken få timar idag tidlig, så då sneik eg meg ner til butikken for å ta veke-handelen. Ganske greit å få gjort det når han er heima.. går litt fortare då. Har hatt eit lite besøk av pappa og farfar idag. Pappa har vore i spania med jobben i helgo, å han hade kjøpt pakke te meg og Linnea <3
 
Eg fekk ein kjempegod gucci parfyme, og Linnea fekk ein leke telefon med lyd :)
 

Eg blir så glad når eg oppdage at orkideane mine som står uten blomster, plutselig har knoppar! Ghar knoppar! Gleder meg til det blir blomster og eg kan pynta med den igjen!



Og så har eg fått 2 invitasjonar til boligmessen i haugesund i helgo! :) Sjå om eg får me meg Thomas ut ein dag :)


Nå har eg fått Linnea i seng, og håpe hu såve lenge. Hu var så trøtt stakkar <3
Så blir de avslapping i sofaen på meg :)

Ha ein fin tirsdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar