Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

søndag 10. februar 2013

Søndag & morsdag!

God søndags mårning.
Idag sto eg og Linnea opp kl 9, åt frokost og såg barnetv. Er jo morsdag idag så eg fekk ein kjempefin blom av hu.
 

gleder med til blomstene kommer fram:)
 
Idag skal me til svigermor ein tur, så til mamma og pappa på middag før turen går vidare til søskenbarne mitt i bursdag! Blir ein fin dag.
 
 
I går rydda eg bort lekegrinda til Linnea og det blei ein stor tom plass i ståvo.
Så då blei det litt om-møblering i kroken.
 
 
Kafè border har fått plass i ståvo fra til våren kommer, då må det nok byttast ut med eit konsollbord.
og spisebordet har blitt snudd andre veien. 



 
Nå må eg prøva å ha det sånn nåken dagar for å sjå om eg er fornøyd med det.
 
Ønsker alle mødre ein fin morsdag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar