Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

tirsdag 19. februar 2013

heimedag

Idag begynte dagen tidlig ( kl 06:00), eg skulle ver på jobb kl 8 og Linnea skulle i barnehagen. Men etter 2 timer blei eg ringt av barnehagen om at Øyenbetennelsen til Linnea ikkje var bedre. Så då var det bare å hive seg i bilen og hente snuppa. Så me har kost oss heima med leking, litt rydding, fløtta litt rundt på ting og bare kost oss!
 
 
Ein av tingene eg har flytta på er trollhasselen min..Den har bare stått gjemt vekk i ein krok for eg ikkje har visst kor eg ville ha den. Men nå har den endelig fått ein plass.. i gangen! Midlertidig iallefall. Einaste som mangler nå er litt fin pynt til å henge på.
 

 
Kjøkkenbordet har fått litt pynt. Flaska er ei vinflaske som eg har spraymalt.

 
ei Hübsch krukke med mini mashmallows i
 
Hadde og eit prosjekt idag med happy lightsene mine. Har lenge leita etter ein vase som eg kan ha dei oppi så kan stå på ein skjenk, og idag fant eg det! La dei oppi og var ganske så fornøyd...og før eg hadde klart å blunka hadde linnea klart å riva ned vasen og knusa den..! Typisk.. Så nå må eg på ny jakt etter ein ny vase! :P
 
 
Nå er det sofatid her i huset med tid for hjem, greys anatomy og privat praksis på tv! Kjekk tirsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar