Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

søndag 13. januar 2013

ØNSKER TIL SOVEROMMET
Når me kjøpte huset var det jo ein del som måtte gjerast i alle rom. Det var mørke og triste fargar på vegger og i vinduene. For å få seng og kler fortast mulig inn på soverommet, bare malte eg vegger og lister. Fargen på soveromsveggene var grønne og eg hadde bestemt meg for at eg ville ha ein lyse lyse brun farge på veggene, men sånn blei det jo ikkje... Når malingen traff veggen har det skjedd noko rart.. Veggene blei lilla!
Så nå er eg så lei av den lillafargen at nå skal det bli forandring. Eg vil at soverommet skal ver rolig og lun i fargane. Kvitt og natur! Veggene skal bli kvite og så skal eg prøve med på ein sengegavl som dette

nytt garderobeskap


konsollbord og taklampe


gyngestol og lekre puter

og desse stilige puffane



Golvet på soverommet er ubehandla plankar, så dei skal få ny look med å bli kvitmalte!
Gleder meg allerede til det ferdige resultate! :)



1 kommentar:

  1. Masse stilig! Kan tenka med soverommet blir stilig, Sandra :) Ha ein fin dag!

    SvarSlett