Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

mandag 7. januar 2013

                                                2013

 
Då var me komt til eit nytt år, som alltid er like spennane. Kva kommer til å skje i 2013?
 
 
Jula er pakka vekk og den `gamle`pynten er tilbake igjen... noko av det..
Løye kor tomt det føles ut når all julepynten og juletreet forsvinner! Trur eg må ta meg ein tur rundt om i bygda i måro å sjå om eg finner noko kjekt å fylla opp huset med igjen.
 
Thomas er begynt på jobb igjen, så nå sitter eg å slapper av forann tv med masse tente lys. Eg elsker å tenne lys...
 
 
litt bilder av ståvo mi nå









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar