Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

torsdag 22. november 2012

 
 
Idag ligger eg sjuk heima på sofaen, og slapper av.
Så eg sitter å surfer litt på iPaden og ser litt tv...
Eg og Thomas snakka litt om me skal kjøpe ein IKEA sofa og ha i loftståvo og laga det litt koslig der oppe, siden me snart er ferdige med malingo der.
Så eg tok turen inn på IKEA si nettsida for å sjå på pris på sofaen, og kan tru eg blei overraska!
...Dei har fått nettbutikk!
Kan tru IKEA-elskaren blei glad då :) Nå sleppe eg å reisa heilt til stavanger viss eg bare trenger noken få ting.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar