Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

tirsdag 6. november 2012

DAGENE GÅR ALT FOR FORT...
 
Dagene går så fort når det er noko som skjer kvar dag. I helgo var eg og dei 3 eg jobber ilag med i Sandnes på frisør messa. Kjempe kosligt med god mat, noko godt i glaset, kjekke folk og masse kjekt å sjå på!
 
 
Eg var ikkje heima før søndags kvelden, så då blei det bare kos ilag me mine kjære.
 
Mandag var eg på jobb i barnehagen som eg er vikar i. Kjekt med ein ekstra jobb:) Der gjekk heile dagen i jobb og handling når eg var ferdig.
 
Idag har har Thomas begynt å mala taket i loftståvo... ENDELIG! Eg har malt vegger, lister og halva taket, men då var eg så lei av det etterpå at det har stått i ro i fleire mnd. Ska bli deiligt å få ferdig loftet og.
 
Ellers har dagen gått i rydding, legga isamen kler, laga middag og bare kos med prinsesso!
 
Glasskapet har flytta inn på kjøkkenet
 
 
Og Linnea har fått litt nye kler



 
Nå skal eg gjer klart litt ting som eg skal ha med til mamma i måro. Eg skal prøve å ta litt bilder av Linnea i måro, som kan brukast til julekort.
 
Ha ein fin kveld <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar