Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

torsdag 21. mars 2013

Rydding

Torsdag=fridag!
 
Eg og snuppo har bare kost oss idag, fått gjort litt ærend, rydda kjøkkenet skikkelig og vore i bursdag til broren min så e blitt heile 10 år! Rett å slett ein perfekt fridag :)
 
Når eg har skikkelig ryddedilla får eg alltid lyst til å ommøblera! Fleire så har det sånn?
Så idag har eg gjort noko så enkelt så å snu kjøkkenbordet og skifta ut pynten i vinduskarmen. Er ikkje meir som skal til før kjøkkenet blir nytt.
Eg syns kjøkkenbordet er litt lite, så eg gleder med til me skal kjøpe nytt spisebord, så det så står i ståvo kan flyttast inn på kjøkkenet.
 

 
 
 
Me har og funne fram påskeegg og fullt opp påskeegg til Thomas.
 
 
Det lilla fekk Linnea te påsken i fjor av oldemor å oldefaren sin. Det var fullt opp med masse strikkaklær og bamse.

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar