Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

søndag 16. desember 2012

JULESTEMNING
 
Nå har det vore lenge siden dåken har fått noko oppdateringer, men det har vore så travelt!
 
Idag når eg stor opp hadde eg så julestemning og ville begynne å pynte til jul med ein gang. Eg beit tennene sammen og skubba tankane vekk, heilt til kvelden kom!
 
Så nå har eg begynt å pynta litt til jul, resten får venta til litlajulafto!
 
Ute

 
Litt pynt på badet



 
Og litt i ståvo




 Eg er veldig glad i å tenne lys, det gir ekstra koslig stemning <3
 
Ha ei fin førjulstid<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar