Etiketter

Interiør (21) Inspirasjon (13) Stemning (12) Ønsker (11) Baking (8) jul (8) Hverdag (7) Innkjøp (7) Hobby (5) Huset (5) Stuen (5) Påske (4) bursdag (3) rosa (3) Borddekking (2) DIY (2) Kjøkken (2) Soverom (2) Bad (1) Sommer (1)

søndag 22. juli 2012

Inne søndag

Siden det har regna heile dagen, har det vore inne dag me mine beste. har og fått hengt opp hylla å skilt på Linnea sitt rom, og hylla å persienna i loftståvo :) det har og blitt litt pakking te me ska på ferie, og me har hatt besøk av mamma, pappa å Kenneth. Kose søndag me andre ord :)

Eg er snart ferdige med Linnea sitt rom, å då er eg klar for neste oppussingsprosjekt. Badet!
badet er egentli heilt greit sånn så det ser ut nå, men kjekt me noko nytt og. så der skal eg mala veggene, og baderomsinnredningen så e der. Veit akkurat kossen eg skal ha det..


 Denna nydlige blåfargen som heiter Isle of sky, skal på 2 av veggene bak badekaret.



 Desse knottene fra kremmerhuset skal på baderomsinnredningen. koster bare 29 kr

                                            Nye håndkler fra IKEA

Og detta nydeliga smykkeskapet fra Casa interiør har komt i huse mitt, og bare vente på å bli hengt opp på badet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar